آيا واقعا دغدغه خبرنگاران گلستاني افطار در قبرستان بود؟

زرین نامه: ببينيد به كجا رسيده ايم كه خبرنگاران گلستاني دغدغه شان اين شده كه چرا مراسم افطاري روز خبرنگار، آن هم در ماه رمضان در امامزاده عبدالله گرگان برگزار مي شود ، آيا فراموش كرده ايم آخر خط همه ما قبرستان است.

به گزارش زرین نامه؛ دو سال پيش مراسم روز خبرنگار به علت اينكه مثل امسال در ماه مبارك رمضان قرار مي گرفت در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد كه به دنبال آن برخي خبرگزاري ها ها تيتر زدند كه " تجليل از خبرنگاران در قبرستان " و يا اينكه " از قبرستان تا باغستان " و از اين دست طعنه ها ، كه غلامرضا منتظري مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان اين رويداد را " تلخ ترين خاطره عمر رسانه اي خود " ياد كرده است.

براستي خبرنگاران به دنبال چه هستند ؟ آيا اگر شما را به يكي از بهترين باغهاي گرگان مي بردند و افطار مي دادند دغدغه و مشكلاتي از شما حل مي شد ؟ چرا بايد با زرق و برق ها سر خبرنگاران را شيره بمالند و آنها از مطالبات اصلي شان دور كنند ؟

براستي اين خبرگزاري كه آن موقع اين تيتر را زد و خبرگزاري كه ديروز باز اين زخم كهنه را باز كرد ، نمي دانند كه آخر خط همه ما امامزاده (گلزار شهدا) و به قول آنها قبرستان است ؟

چطور مي شود كه خبرنگاران ، قبرستان را به عنوان آيينه حقيقت تجسم عيني معاد در دنيا به سخره مي گيرند و از برگزاري افطاري در ميان اموات شان كه روزي بهترين خاطرات شان را با آنها قست كرده بودند ، گلايه دارند ؟

ما را چه مي شود با‌ اين كه مي دانيم آخر خط همه ما همين قبرستان است و تنها دارايي ما از دنيا همين چند متري است كه در همين قبرستان به ما مي دهند ولي از آن فراري هستيم .

از چه فرار مي كنيم و به دنبال چه مي رويم ؟ آيا هتل شهاب آخر دنياست و آخر لذت هاست؟

آهاي فلاني ... واقعيت همين نزديكي است.

منتظر حرف تازه اي نباش خبرنگار فلان خبرگزاري ، فلان روزنامه، فلان هفته نامه و فلان ... همه ما رفتني هستيم.

براي يك خبرنگار عدالت طلب فرقي ندارد كه مراسم روز خبرنگار " قبرستان " باشد يا " هتل شهاب ".

به اين فكر كنيم كه چه سخن تازه اي گفته ايم كه حال دنبال سخن تازه مي گرديم جز اينكه خيلي هاي مان سخنگوي مسئولين و روابط عمومي ادارات و نهادها شده ايم./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه