آمار قتل بالا رفته/ تدبیری فوری نیاز است

زرین نامه: آمارهای تکان دهنده از قتل در استان گلستان زنگ خطری را به صدا در می آورد و این پیام را فریاد میزند که دادستان و نیروی انتظامی باید با قدرت و سرعت بیشتری به این امر مهم که در امنیت مردم تاثیر گذار است بپردازند .

قتل سه نفر طی یک ماه در فاضل آباد ، قتل یک نفر و زخمی شدن 5 نفر در روستای قوشکرپی علی آباد ، قتل یک نظامی در حوالی روستای شموشک ، قتل یک زن در النگدره و چندین مورد دیگر می رساند که مسئولین برقراری نظم و امنیت و دستگاه های مرتبط با آسیب های اجتماعی در این مدت کوتاه داشته و به میزان کافی به این موضوع نپرداخته اند .
شاید اگر قاطعیت در برخورد با عاملان قتل سرعتو شدت بیشتری داشت و مردم به چشم می دیدند که با این افراد چه برخوردی می شود برای سایر اشرار عبرت می شد . شاید اگر آسیب شناسی جامعه ما بهتر انجام میشد این اتفاقات ناگوار نمیافتد و هزار شاید دیگر که اگر انجام میشد در حال حاضر ما هم احساس امنیت داشتیم و هم امنیت واقعی .
شاهدان عینی می گویند چند نفر از اراذل و اوباش در روز روشن به روستای قوشکرپی می روند و یک نفر را با چاقو می کشند و چند نفر را زخمی می کنند . این افراد اینقدر احساس امنیت می کنند که وقتی موتورشان خراب می شود با خیال راحت آن را تعمیر می کنند و نعره کشان مبارز می طلبند .
زنی که بخاطر دوستی با مردی دیگر نقشه قتل شوهرش را می کشد 15 روز بعد از ناپدید شدن شوهرش ، خبری از او نمی گیرد تا اینکه جسدش را پیدا می کنند . این زن بر سر مزار شوهرش داشت خودش را می کشت اما همه می دانستند که این قتل کار خودش است و همان شب دستگیر شد .
زنی دیگر که برای خرید بیرون رفته بود و ماشین شخصی متوجه طلای وی می شود و بعد از کشتن و قطع دست وی او را در جنگل النگدره رها می کند .
پخش این اخبار در سطح شهر گرگان و استان موجی از ناامنی را منتشر کرده و امروز سخن تمام محافل خانوادگی استان ما متاثر از این موضوعات است .
این اتفاقات و موضوعات پیش رو این پیام را میدهد که دادستان مرکز استان و نیروی انتظامی در برخورد با این افراد از موضع قدرت و شدت وارد شوند و به هیچ اوباشی اجازه چنین خودنمایی ندهند و بدانند مردم از این گونه برخورد های خشن علیه اراذل و اوباش بسیار شادمان خواهند شد و همانند سابق از مبارزه با این مسائل و برخورد با مخلان نظم و امنیت حمایت خواهد کرد .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه