نامه سرگشاده دانشجویان علی آبادکتول به رژیم صهیونیستی

زرین نامه: آقای اسرائیل! در خبرها شنیدیم که می خواهی به ما حمله کنی؟ اتفاقا تصمیم بسیار خوبی گرفته ای. می خواهی با این کارت به همه نشان دهی که هیچ ما را نشناختی. درست است تو ما را نمی شناسی اما اجداد ما را که یادت هست؟

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ بچه های خیبر را می گویم بدر را خندق و فتح المبین را می گویم والفجر هشت و کربلای پنج را می گویم. آری ما بچه های همان هاییم. الان هم دلمان برای کلاشینکف خیلی تنگ شده است، برای سنگرهای خاکی دلمان، برای سربندهای یا زهرا(س) و لبخندهای بی ریا ذره شده و سرما هم خیلی حال و هوای نیزه سواری کرده است. ما دلمان برای این تنگ شده که یکبار هم که شده ادای همت و باکری و خرازی و کاظمی و چمران و زین الدین و بابایی وصیادشیرازی ودوران و...را در بیاوریم.

حمله کن! اصلا جان مادرت همین امروز حمله کن. فقط یادت باشد اینجا عراق و افغانستان نیست. اینجا ایران است و نامش به همان اندازه بلند است که نام تو کوچک. آری اینجا افغانستان نیست که جنگ داخلی داشته باشد و تو بخواهی میانجیگری ما را بکنی.

ما با همه اختلاف نظرهایی که در کشورمان البته در بحث های تئوری داریم که این هم از نشانه های یک حکومت مردمی و متمدن است. همه ی ما فرزندان سید علی خامنه ای هستیم. ما با او تا آخرین گلبول قرمز خونمان عهد بسته ایم. خون کمترین چیزی است که فدایش می کنیم. سید علی لب تر کند شکمت سفره است پلک بزند پرچمت زیر پاهاست اشاره کند تل اویو ویران است.

حمله کن ولی بدان که قدس مال ماست. احترامش کمتر از مکه نیست. اتفاقا از وقتی شنیده ایم می خواهی حمله کنی خوشحال تر شده ایم. چند وقت است بچه هایمان حال و هوای نماز خواندن در بیت المقدس در سرشان است. اصلا ما دوست داریم به مناطق جنگی راهیان نورمان فلسطین را هم اضافه کنیم.

123 1.jpg - 62.12 کیلو بایت

حمله کن! اما فراموش نکن ما از نوادگان سلمان فارسی هستیم. ما مقتدایمان حسین(ع) است. ما از بچگی شیر را از سینه مادرمان با ذکر یا حسین(ع)خورده ایم و اولین چیزی که زیر زبان ما گذاشته اند تربت پاک حسین (ع) بوده است. ما قبله ی نمازمان کعبه است، اما قبله دلمان کربلاست.

مگر سجده پایانی زیارت عاشورا ما را ندیدی؟ راستی؟ حسین (ع) را که می شناسی؟ شاهزاده حیدر کرار علی ابن ابی طالب(ع)! تاریختان را ورق بزن خواهی دید، علی(ع) همان است که درب قلعه ی خیبر شما یهودیان را با یک دست از جا کند. حسین(ع) پسر همان علیست. حسین(ع) همان است که وقتی در برابر ده ها هزار نفر یزیدی ایستاد لحظه ای ترس به دلش راه نداد و تا آخرین قطره خونش در راه دین خدا ایستادگی کرد.

حسین(ع) آن روز هفتاد و دو نفر همراهش بودند که مثل خودش و البته قبل از خودش جانشان را فدای حسین(ع) کردند. ما الان در ایران هفتاد میلیون فدایی حسین(ع) داریم .

ما ضرب المثلی داریم که میگوید: آزموده را آزمودن خطاست. تو که ما را در این سی و چند سال زیاد آزموده ای و البته شناخته ای . تو می دانی که ما بچه های مستضعفیم و باکی از جنگ نداریم. مصداق همان جمله هستیم که خمینی عزیزمان گفت: ما مرد رمضانیم و از تحریم نمی ترسیم.

تو که ما را می شناسی و البته از خشم عاشورایمان هم خبر داری. 9 دی را که فراموش نکرده ای؟ ساندیس و نی ساندیس را هم که می دانی چیست؟ ساندیسش مال ماست و وظیفه نی اش فرو رفتن در چشم تو. به هر حال ما منتظریم تا محرم گردد ...

این هم استارت حمله از سوی ما. مادرم، شهادتم مبارک. میخواهم هم سفره حسین (ع) باشم. حالا این گوی و این میدان ... .

از طرف شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان علی آباد کتول

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه