داعش ماشین جنگی شیاطین+تصویر

زرین نامه: جنگ و ستیز بین حق و باطل از ابتدای خلقت بشر وجود داشته و از همان اول تشخیص بین این دو نیز نیازمند به بصیرت و هوشیاری انسان ها بوده است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ اکنون که ما امت پیامبر خاتم (ص) هستیم و بقولی درروزگار آخرالزمان (عج) زندگی می کنیم، جنگ بین حق و باطل، شیاطین و نیکوکاران، بسیار شدت گرفته است و آنقدر شبهات زیاد شده اند که تمیز بین این دو رابرای گروهی سخت کرده است و برخلاف خواسته خودشان، راه را به بیراهه کشانده اند!

شیطان لعین که بارها قسم یاد کرده است که انسان را گمراه می کند «قَالَ فَبِعِزَّتِكَ لَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ« [1] (شيطان گفت پس به عزت تو سوگند كه همگى را جدا از راه به در مى‏برم) و «إِلَّا عِبَادَكَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِين[2]» (مگر آن بندگان پاكدل تو را) این بار با همکاری فرماندهان لشکر خود به سرکردگی آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی و سایر دول جیره خوار خودش، از فتنه ای جدید پرده برداری کرده است.

داعش که مخفف جمله "دولت اسلامی عرق و شام" می باشد با نام اسلام اما کاملا بر خلاف احکام اسلامی، بر ضد اسلام و مسلمین به پا خواسته است و تبدیل به ماشین جنگی شیاطین عالم گشته است. ماشینی که بدنه اش از گمراهان و ساده لوحان جاهل تشکیل شده است.

کسانی که به قول قرآن « صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ...[3]» هستند، کر و لال و کور، فقط چشم به دهان شیوخ شیطانی صفت و سود جو بسته اند و اندکی در فتاوای آن ها تعقل نمی کنند.

چه زیبا خداوند در قرآن فرمود: « أَفَلاَ يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ... [4]» (پس چرا در قرآن تدبر نمی کنند؟) اگر هر انسانی تنها به اندازه سر سوزنی عقل، وجدان و انسانیت داشته باشد، هیچگاه تن به این فتوای شیطانی نمی دهد.

از نمونه های این جهالت می توان به احکامی که اکنون در سرتاسر جهان سر و صدا بپا کرده یاد کرد مانند: حکم جهادالنکاح، که سر تا پای آن بر ضد آیات قرآن هست و هیچ وجه اشتراکی با قرآن و سنت پیامبر (ص) ندارد.

آن ها این احکام را چگونه چشم بسته قبول می کنند؟! مگر همین شماها حکم متعه و صیغه را از زمان عُمر حرام نکرده بودید؟ برخلاف سنت پیامبر (ص) و عمل صحابه ی مُنتجب و بر خلاف آیات قرآن؟! حال چه شده که به یکباره آن را حلال دانستید؟ مگر در قرآن نیامده است که هر زن بعد از طلاق یا فوت شوهرش برای ازدواج مجدد باید عدّه نگاه دارد؟ مگر آیات 228 ، 234 ، 235 و 236 سوره مبارکه بقره در این زمینه بحث نکرده است؟ مگر شما قرآن نمی خوانید؟ یا نه! می خوانید ولی به رای و فاسد خودتان این آیات شریفه را تفسیر می کنید!

چگونه می شود که زن شوهر دار از همسر خود را طلاق بگیرد و در یک روز و هر دو ساعت با چندین مرد ازدواج کند؟ پس اگر او حامله شد تکلیف فرزند وی چه می شود؟ آیا نسل و ریشه ای برای این کودکان باقی می ماند؟!

و یا حکم سر بریدن افراد بی گناه فقط به جرم اینکه با قیام شیطانی شما مخالفت کرده اند، اعم از شیعه و سنی...! این چه حکم باطل و غیراخلاقی هست که از روی سنگدلی و قساوت قلب در انجام آن با یکدیگر رقابت می کنند؟ بماند که اخیراً سر نوزادان و کودکان را هم به جرم اینکه شیعه هستند یا از خانواده ی مخالفین آن ها بوده اند را نیز قطع می کنند...


چقدر تاسف بار است که این گروهک شیطانی، از افراد بسیار نادان و ساده لوح سوء استفاده کرده و آن ها را به قعر جهنم هدایت می کند.

در نمونه واقعاً خنده داری یکی از افراد نادان این گروهک، کمربند انتحاری را به خود وصل و قصد انفجار آن را داشته است که دستگیرمی شود، در بازرسی بدنی ماموران متوجه می شوند که یک شیء فلزی در محلی از بدن وی کشیده شده است، علت را از او جویا می شوند در پاسخ می گوید: می خواستم در انفجار به این نقطه از بدنم آسیب نرسد تا وقتی وارد بهشت شدم ، مشکل آمیزشی نداشته باشم!

شما را به خدا، اینها دیگر که هستند؟!

شما را به خدا پدر جوان مرده از حرف این نادانان خنده اش نمی گیرد؟!

وای که چقدر جهل و ظلمات بر اینها چیره گشته! آنقدر این سخن مضحک است که اصلاً قابل پاسخ دادن نیست...

گروهک داعش مملوء از این گونه افراد نادان، کوردل و جنایتکار است، آیا تا بحال فکر کرده اید که این گروهک از طرف چه کسانی حمایت می شوند؟ وقتی سران کشورهای استعماری و حامی تروریسم از این گروهک دفاع و یا اظهار بی طرفی می کنند!

وقتی عربستانی که مرکز وهابیت شده و دستش در کاسه آمریکا، اسرائیل و شیطان پرستان است و برج ساعت و نماد شیطان را در کنار خانه خدا برافراشته می کند دیگر پاسخ این سوال کاملا روشن می شود.

چرا باید اروپا، آمریکا و اسرائیل در امنیت باشند و دائماً در خاورمیانه، فلسطین و کشورهای اسلامی جنگ و برادر کشی باشد؟!

حاضرین، پیروان و بدنه گروهک شیطانی داعش و آلت دست شیطان شامل گروه های زیر می شود:

- علمای خائن و وابسته به اجانب

- علمای نادان و کوردل

- افراد قاتل، جانی و تروریسم که فقط پول می گیرند و آدم می کشند

- افراد نادان، جاهل، فریب خورده و عوام که فقط به دستورات مفتی های خودشان عمل می کنند و کاری به درستی یا نادرستی آن ندارند

- متعصبین ظالم که هر چند حق را می دانند ولی از تعصب جاهلی خود دست بر نمی دارند

- باقی مانده ارتش بعثی صدام که فعلا با داعش یکی شده اند ولی دنبال اهداف خودشان هستند!

- منافقین و خائنین به دولت عراق و اسلام

- مزدوران خارجی از سایر کشورها

هر چند این گروه شیطانی بزودی ان شاء الله کاملاً نابود خواهد شد، اما لکه ننگی هست که در دامان ناپاک شیطان و مزدورانش برای ابد می ماند و یاد این جنایات ناجوانمردانه دل هر انسان پاکی را بدرد می آورد.

به حول قوه الهی بزودی این گروهک نابود می شود، اما زخمی که بر پیکره مسلمانان وارد آورده و دردی که بر دل بی گناهان آورده است را تا قیامت فراموش نمی کنیم...

آنقدر این گروهک زشت و آلت دست شیاطین، منفور جامعه بزرگ اسلامی اعم از شیعه و سنی شده که روی شیطان را سفید کرده است و حتی از نوشتن و پرداختن به این جرثومه فساد هم انسان تنفر پیدا می کند...

اخیرا این جرثومه فساد مولودی نامبارک در دیگر کشورها از جمله مغرب، لبنان و... بوجود آورده، اما بدانند که تکثیرشان فایده ای ندارد، این ماشین تو خالی و سست جنگی شیطانی فقط با گلوله اتحاد مسلمین منهدم می شود طوری که هیچ اثری از تکه های آن هم باقی نخواهد ماند.

بزودی حق بر باطل چیره می شود و این وعده الهی بر مومنان است که در قرآن کریم هم آمده :

جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا [5]

ان شاء الله

پی نوشت:

[1]- سوره : ص آیه : 82

[2]- سوره : ص آیه : 83

[3] - سوره : البقرة آیه : 18

[4]- سوره : محمد آیه : 24

[5]- سوره : الاسراء آیه : 81

نویسنده: سید علی انصاریان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه