بسیج؛ پای کار مردم است/ توزیع 35 هزار بسته معیشتی در علی آباد کتول

فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول از توزیع بیش از 35 هزار بسته معیشتی میان خانواده های کم برخوردار این شهرستان از آغاز شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج نیز 1000 بسته معیشتی دیگر میان این خانواده ها در شهرستان علی آباد کتول توزیع شد.

سرهنگ مجید زمانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه اظهار کرد: یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) تشکیل بسیج در کمتر از یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی در کشورمان، بود. تشکلی همه جانبه که جغرافیای مرزی، سنی، مذهبی و جنسیتی ندارد و از همه ی اقشار در آن حضور دارند.
وی با بیان اینکه بسیج یکی از یگان های چندگانه سپاه پاسداران است که طبق قانون اساسی، حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی را برعهده دارد، گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دنبال تجزیه کشور و ملت ایران بوده، اما این شاهکار امام خمینی (ره) تهدیدات را به فرصتی عالی تبدیل کرده و همواره سبب حفظ وحدت مردم کشورمان شده است.
زمانی با تاکید به نقش اثرگذار بسیج در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم، گفت: بسیج از دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل تا صحنه های سیاسی، اقتصاد مقاومتی، جهاد سازندگی، مبارزه با ناتوی فرهنگی، جنگ نرم و امروز در سنگر مدافعان اسلامت همواره کنار مردم و در خدمت انقلاب اسلامی بوده است.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه علی آباد کتول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیجیان، حضور حداکثری در عرصه های مختلف کشور، ارتباط مستمر با مساجد، همسویی با تمام مجموعه های قانونی و فعال در کشور، چابکی و یک قدم جلوتر بودن از دشمن در عرصه جنگ نرم را از ویژگی های بسیجیان برشمرد و افزود: بسیجی همچون خورشیدی است که در حوزه سرزمینی خودش می درخشد و مبداء انجام کارهای خیر است.
زمانی در ادامه با اشاره به فعالیت های خدمت رسان بسیج شهرستان علی آباد کتول به مردم، اظهار کرد: ویژه برنامه های سالروز بزرگداشت هفته بسیج امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا متفاوت تر از قبل بود. ما امسال 200 برنامه در سطح پایگاه های بسیج شهرستان برگزار کردیم که بیشتر آن ها در حوزه خدمت رسانی به مردم بود.
وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از 35 هزار بسته معیشتی و هزار بسته لوازم التحریر به کمک بسیجیان، خیرین، ائمه جمعه و جماعات تهیه و میان خانواده های کم برخوردار این شهرستان توزیع شد، گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج نیز 1000 بسته معیشتی تهیه و میان خانواده های نیازمند توزیع شد.
از دیگر برنامه های ما در این هفته، آغاز طرح هر خانه یک پایگاه سلامت توسط قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متشکل از سفیران سلامت شبکه بهداشت، بسیجیان پایگاه های مقاومت، تعدادی از ادارات و نهادهای شهرستان بود که در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی افراد پرخطر و همچنین خانواده های کم بضاعت را شناسایی و پشتیبانی می کنند.
فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول با تشریح حروف تشکیل دهنده «بسیج» که «ب» آن یعنی بصیرت، «س» یعنی سازندگی خود و جامعه، «ی» یعنی یاری رسانی و «ج» یعنی جهاد همه جانبه در مسیر خداوند متعال را در خود جای داده است، گفت: «بسیج» گنج بزرگی در دل خود دارد که فهم و عمل به آن ملت بزرگ ایران و هر ملت آزاده دیگری را مقابل توطئه دشمنان و مستکبران ایمن کرده و به قله های رشد و کمال می رساند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه