دایه های مهربان‌تر از مادر

در روزگار غُربت و بی کسی عناصر انقلابی و حاکمیت جریان دلباخته غرب ، جریانی که عزمش را برای تضعیف بنیان های «قدرت نرم کشور »جزم کرده بود. 

به گزارش زرین نامه، محمد دیلم کتولی فعال رسانه ای گلستان نوشت: جوانان انقلابی مهجور و گوشه نشین و بعضا نا امید بودند ، تعداد انگشت  شماری در صحنه حاضر بودند و سینه شان آماج حملات ، هرچند در« ربذه ی ادارات » شان تبعید بودند . 
در چنین شرایطی « دکتر محمد رعیت» هایی با « مَشی ابوذری» استخوان ران شتر بر سر متولیان فرهنگ بی تعهد می کوبیدند و یادمان نرفته که در ماجرای یک فصلنامه خاص که در تلاش برای تطهیر منافقین بود «دکتر محمد رعیت »چه تلاش مخلصانه ای برای مقابله این جریان مذموم و مسموم انجام داد . 
دبیری چند جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان ، شاهدی بر مدعای کار جهادی وی در عرصه « جنگ ترکیبی» است . 
چه شده و چه اتفاقی افتاده ، چه دستورالعملی از سوی چه کسانی صادر شده که در دولت انقلابی هم این {جوان انقلابی } «آش نخورده و دهان سوخته» است .؟!
تندروی و بی فرهنگی، مذموم و ناپسند است، شاخصه نمی‌خواهد، چه چپ، چه راست، چه به اسم انقلابی و آتش به اختیار، چه به اسم اصلاحات و... وقتی احترام به قانون و التزام به قانون نباشد، محتوا فرقی ندارد که از چه گروه منعکس می‌شود ، کار در حوزه فرهنگ به همین اندازه، سهل و ممتنع و ظریف و عمیق است.
 شهروند محترمِ بی نامِ فعال در فضای مجازی  ، به جای فعالیت در زمین دشمن، در فضای رسمی رسانه های دارای مجوز و قانونی ایران اسلامی قلم بزن، در عالم رسانه وقتی نام و مشخصات شما پنهان و ناشناس است معنی خوبی برای خواننده تداعی نمی کند .
در ماجرای «نشریه هتّاکِ آفتاب گلستان » در حالیکه طبق مقررات ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و مدیر کل انقلابی آن در سریع ترین زمان برخورد قانونی را انجام داد ، اما ظاهرأ دستورالعمل تخریب صادر شده و تیم تخریب مأموریت را دریافت کرده است .
جهت استحضار این « قلم به مزدهای تندرو » باید گفت :
ای مگس عرصه سیمرغ ، نه جولانگه توست
عِرض خود می بَری و زحمت ما می داری 
 
رعیت ها آزادمرد تر از آنند که به این دغلبازی ها وارد شوند ، رسانه های انقلابی استان گلستان، به پاس حُرمت قلم خویشتنداری می کنند تا این خُفته ها بیدار شوند وگرنه اگر خویش را به خواب زده باشند باید منتظر هر ضربه مُهلکی باشند .
 
انتهای پیام /
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه