رزمایش جهادگران فاطمی در علی آباد کتول+ تصاویر

رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بسیجیان جهادگر علی آباد کتول به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در جمع بسیجیان جهادگر شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه علمایی همچون شهید مطهری با تبیین آیات الهی و مسائل دینی، سبب شدند دین اسلام زنده بماند، گفت: امروز آن هایی که به راه امام راحل و شهدا اعتقاد دارند، باید مقابل تحریف کنندگان ایستاده و ارزش های الهی و موفقیت های انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.
وی با بیان اینکه زهد و تقوای شهید مطهری هیچ گاه ترک نشد، گفت: این خصلت شهید مطهری سبب شد تا میان دانش آموزان و دانشجویان جایگاهی والا کسب کند. ما نیز اگر می خواهیم رشد کرده و به چنین جایگاهی برسیم باید دستورات دین اسلامی را هم خودمان به کار بسته و هم برای مردم تبیین کنیم.
حجت الاسلام عباسعلی ترشیزی نماینده ولی فقیه در بسیج سپاه ناحیه علی آباد کتول نیز در آیین افتتاح رزمایش جهادگران فاطمی این شهرستان گفت: دشمن ما قسم خورده این انقلاب را زمین بزند و در همین راستا از جنگ اقتصادی تا جنگ نرم فرهنگی، از هیچ تلاشی فروگزار نکرده است.
وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است، اذعان کرد: امروز جهادگران بسیجی وظیفه دارند، با حضور در میان مردم به ویژه مناطق محروم و دور افتاده علاوه بر خدمت رسانی در حوزه های مختلف از جمله اقدامات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی، نقاط قوت نظام اسلامی را برای مردم تبیین و نسبت به توطئه های دشمن، آن ها را آگاه کنند.
روح الله مهری جانشین فرمانده سپاه بسیج ناحیه علی آباد کتول نیز با بیان اینکه 17 تا 27 اردیبهشت ماه به عنوان دهه بسیج سازندگی نامیده شده است، گفت: در این دهه، رزمایش جهادگران فاطمی برگزار می شود که اجرای 3 نهضت کمک مومنانه و 4 پروژه مرمت و باسازی خانه محرومین، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی، توزیع بیش از هزار پرس غذای گرم میان مناطق کم برخوردار، به کارگیری 44 گروه جهادی فعال در عرصه های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال زایی، افتتاح 3 کارگاه اقتصاد مقاومتی، نجاری و صنایع دستی با اشتغالزایی برای 30 نفر، اجرای طرح واکسیناسیون کرونا و ویزیت رایگان، برگزاری میز خدمت با حضور فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان از جمله برنامه های این رزمایش بزرگ است.

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

 

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

jahadi1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه